donderdag 5 november 2009

Met een vleugje Sanne

Hallo Allemaal!

Ik heb me er maar eens toe gezet om ook eens te gaan bloggen...
Zoals jullie kunnen zien heet ik Sanne, mijn interesses zijn: humor, reizen, sporten, uitgaan, en elke humorliefhebber moet natuurlijk een zwak hebben voor friends!

Ik ben 19 jaar oud, en houd me in het dagelijkse leven vooral bezig met mijn sport (tafeltennis). 3 dagen in de week beoefen ik deze sport met veel plezier. Verder zit ik nog op school, doe de opleiding facility management 3de jaar MBO. Een baantje mag natuurlijk ook niet missen in dit verhaal, in de vakanties en vrije dagen werk ik meestal. Leuke collega's en hard werken, maar ook hier mag de gezelligheid niet ontbreken!

Verder houd ik erg van muziek en uitgaan! Ik hou van veel soorten muziek, muziek van deze tijd: Bubbeling, Reageaton, Trance, Pop, Hip-hop en R&B. Maar ook muziek van vroeger, denk hierbij aan: The Beatles, Rolling Stones, Alice Cooper, Supertramp etc. Al deze helden hebben toch wel een plekje veroverd in m'n hart! Ik ben dan ook het grootste deel van de dag voorzien met oordopjes die mijn oren een plezierig momentje verzorgen!

Aangezien ik vrijwel elke zaterdag druk ben met m'n sport en het hele land doorreis zul je me niet elke zaterdag in de kroegen vinden! Ik vind persoonlijk uitgaan op Donderdag een stuk leuker, (studentenavond) Dus goedkoop drank, en toch een andere (leukere) doelgroep van mensen! Als ik dan ook uitga doe ik het goed, en ben ik niet een saaie lambal die een beetje aan de bar staat te hangen! De drank gaat er dan ook wel in, dit soms wel (vaker als vroeger) ten koste van de volgende morgen. Maar 's avonds een plek voor de drank, 's ochtends Sanne moment op de bank.

1 opmerking:

  1. Nou Meissie, Succes met bloggen!
    Ik ga je natuurlijk op de voet volgen, ben benieuwd naar al je verhalen. :D

    BeantwoordenVerwijderen